به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان مقابل الهلال با نتیجه 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد تا پس از پایان این مسابقه انتقاداتی نسبت به عمکرد خط دفاعی تیم ایجاد شد. البته مورایس در نشست خبری این انتقاد را نپذیرفت و معتقد بود پس از اخراج دانشگر شاکله دفاعی تیمش از سازماندهی لازم خارج شده است.

در همین رابطه اخیرا مدیرعامل سپاهان منوچهر نیکفر مصاحبه ای انجام داده و درباره دلیل عدم جذب مدافع در پنجره زمستانی اینطور پاسخ داده است:« ما با نظر سرمربی بازیکن می‌گیریم. اگر سرمربی بازیکنی بخواهد، ما او را جذب خواهیم کرد. مورایس تا الان حرفی از جذب مدافع نزده ولی اگر بگوید و بازیکنی در پست دفاع بخواهد من آن بازیکن را برایش می‌گیرم.»

جالب اینکه نیکفر در بخش دیگری از مصاحبه کوتاه خود گفته با وجود احترامی که برای هواداران قائل است نمی‌تواند با توجه به درخواست آنها بازیکن جذب کند و باید طبق نظر سرمربی عمل کند.

سپاهان در شرایطی باید روز پنج شنبه در بازی برگشت مقابل الهلال در ریاض به میدان برود که دو مدافع میانی خود یعنی هادی محمدی و محمد دانشگر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد

1992360

به احتمال فراوان مورایس در مصاف برگشت برابر الهلال از زوج سیاوش یزدانی و محمد قربانی برای حضور در قلب خط دفاعی استفاده خواهد کرد.