به گزارش "ورزش سه"، باواریایی‌ها امشب در حالی که با گل دقیقه ۱۴ جمال موسیالا مقابل بوخوم به برتری رسیدند، کامبک خوردند و تا لحظات پایانی با نتیجه ۳-۱ عقب بودند.

درنهایت گل دقایق پایانی هری کین هم کافی نبود و بایرنی‌ها متحمل شکست ۳-۲ شدند. آنها در این بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردند و با ایکس جی ۳.۳۵ شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما در کمال ناباوری نتوانستند بیشتر از ۲ گل بزنند تا فاصله‌شان با صدر جدول به ۸ برسد.

لئون گورتزکا که علیرغم ثبت پاس گل عملکرد نه‌چندان خوبی در این بازی داشت و  با انتقادات هواداران مواجه شد، پس از بازی وضعیت بایرن را به فیلم ترسناک تشبیه کرد.

او گفت:«این شرایط شبیه یک فیلم ترسناک است، همه چیز در حال حاضر بر علیه ما پیش می‌رود. البته ما می‌توانیم بایستیم و بگوییم که بازی را خوب شروع کردیم. اما اکنون احساس احمقانه‌ای دارید که فقط نیم‌ساعت اول بازی را ببینید. در پایان ما همه چیز را امتحان کردیم و همه توان‌مان را گذاشتیم، بنابراین شما نمی‌توانید ما را سرزنش کنید.»

او در مورد شانس قهرمانی بایرن گفت:«در حال حاضر باور داشتن به قهرمانی سخت است. این حتی سوالی نیست که ما باید در حال حاضر به آن پاسخ دهیم. ما باید دوباره فرم خوب‌مان را پیدا کنیم.»