به گزارش "ورزش سه"، بنزما در چند هفته اخیر روزهای سختی را در الاتحاد تجربه کرده است و بسیاری حتی معتقد هستند که شاید این وضعیت باعث پشیمانی او از پیوستن به فوتبال عربستان و ترک رئال مادرید شده باشد.

حالا گایاردو هم مدعی شده است که در بین ستاره‌های بزرگی که در تیمش حضور دارند، این حمدلله است که گزینه اصلی کسب عنوان آقای گلی به حساب می‌آید و به این شکل حمایتش را از او نشان داده است. 

این مربی آرژانتینی در این باره گفت:« در اختیار داشتن بنزما، حمدلله و رومارینیو چالش بزرگی برای کادر فنی الاتحاد است. من انتظار متفاوتی از رومارینیو دارم. به نظر من، حمدلله بهترین گلزن خواهد شد. این در حالی است که بنزما در سرعت و مهارت درخشان است. 

1992155

این سه نفر ویژگی‌های و نقاط مثبتی دارند که بسیار به یکدیگر شبیه است. آنها در عین حال تفاوت‌های قابل توجهی هم با همدیگر دارند. بنابراین ایجاد هماهنگی خوب و مناسب بین آنها باعث خواهد شد که کیفیت تیم بالا برود.»

گایاردو درباره پیروزی 0-2 تیمش برابر الریاض اظهار داشت:« این پیروزی مهمی برای ما بود چون توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و فاصله‌مان با تیم‎‌هایی بالاتر را کاهش دهیم. با خستگی و استرس بسیار به میدان رفتیم چون در لیگ قهرمانان بازی کرده بودیم اما توانستیم برنده شویم و هدف‌مان همین بود. 

هماهنگی بین بازیکنان در طول زمان افزایش پیدا خواهد کرد و ما همدیگر در طول مسابقات بیشتر درک می‌کنیم. به خوبی آماده بازی روز پنجشنبه در لیگ قهرمانان که بازی برگشت برابر نوف‌باخور است هستیم. ما می‌خواهیم فعال و پر انرژی باشیم و این خواسته من از بازیکنان است.»