به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل تایید کرد که دن اشورث این باشگاه را ترک می‌کند. مدیر ورزشی باشگاه نیوکسل اطلاع داده بود که خواستار ترک این باشگاه است و قرار است به منچستریونایتد برود.  

نیوکسل در بیانیه‌ای در سایت باشگاه، این تصمیم را تایید کرده و تاکید کرد که از جدایی این مدیر ناراحت شده است. در این بیانیه کوتاه آمده است: "نیوکسل می‌تواند تایید کند که دن اشورث یک دوره مرخصی با حقوق را آغاز کرده است."

در پیامی از دارن ارلز، مدیر اجرایی باشگاه، نیز آمده است: "ما طبیعتاً از اینکه دن ما را ترک می‌کند ناراحت شده‌ایم، اما سفر هیجان‌انگیز ما متوقف نمی‌شود و فرایند جذب یک مدیر ورزشی جدید بلافاصله آغاز می‌شود. ما از دن به خاطر تلاش‌هایش در نیوکسل یونایتد تشکر می‌کنیم و برای او و خانواده‌اش در آینده آرزوی موفقیت داریم."

1992560

میل اسپورت اعلام می‌کند که مدت زمان مرخصی دن اشورث تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و او از آن زمان به صورت رسمی با یونایتد قرارداد امضا می‌کند. این بدان معناست که منچستریونایتد باید در مورد غرامت افزایش یافته مذاکره کند تا قرارداد او را زودتر فسخ کند یا شرایط قراردادش را رعایت کند و منتظر بماند تا مرخصی او به پایان برسد.

امکان دارد منچستریونایتد در صورت عدم دستیابی به توافق، صبور باشد و منتظر پایان قرارداد اشورث بماند، بدین ترتیب نیوکسل دستمزد او را در طول دوران مرخصی پرداخت می‌کند.