به گزارش "ورزش سه"، زندگی نامه رافائل لیائو با عنوان "لبخند" به زودی منتشر خواهد شد و این چهارشنبه، اسکای اسپورت ایتالیا گزیده هایی از این کتاب را منشتر کرد که در آن مهاجم پرتغالی برخی از بزرگترین رویاهای خود را به عنوان یک فوتبالیست فاش می کند: "اولین آرزوی بزرگ من این است که با پرتغال قهرمان جهان شوم، دومین آرزویم قهرمانی در لیگ قهرمانان است."

در این کتاب، رافائل لیائو اشاره می‌کند که در ابتدا، رابطه اش با استفانو پیولی، مربی فعلی روسونری، خوب نبود، اما همه چیز با گذشت زمان تغییر کرد:" در ابتدا، من و پیولی با هم خوب کنار نیامدیم. یادم می آید که در یک کنفرانس مطبوعاتی حرف هایی زد که باعث ناراحتی من شد، چیزهایی که به نظر من نباید در آنجا گفته می شد، بلکه باید جلوی تیم به من می گفت. مدتی طول کشید تا با هم کنار بیاییم.

1993477

اما الان ما رابطه خوبی داریم، او به من اعتماد دارد و من هم به او اعتماد دارم. من یکی از بازیکنانی هستم که بیشترین زمان را در دفترش می گذراند همچنین یکی از بازیکنانی هستم که در دو سال گذشته بیشترین دقایق را بازی کرده است.
در میلان دو مربی داشتم، اما در واقع فقط یک مربی داشتم. هیچ رابطه ای بین من و جامپائولو وجود نداشت، ما با هم صحبت نکردیم و او متوجه نشد که چگونه باید از من استفاده کند. ارتباطمان بسیار رسمی بود، تیم ضعیف بازی کرد و من بسیار کم مورد استفاده قرار گرفتم."

این مهاجم در این کتاب خود همچنین توصیه هایی را که پائولو مالدینی، مدیر ورزشی سابق میلان به او داده بود، با خوانندگان به اشتراک گذاشت: "به محض ورود، او نزد من آمد و به من گفت:" تو فقط برای ژست در اینستاگرام بازی می کنی، این باید تغییر کند. در غیر هر فصل فقط دو گل می زنی." واقعیت این است که حق با او بود و دلایلی درستی برای گفتن این موضوع به من داشت."