به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی بامداد امروز در نخستین بازی‌اش در فصل جدید MLS برابر رئال سالت لیک با گل‌های رابرت تیلور (39) و دیگو گومز (83) پیروز شد. دو پاس گل اینتر میامی را در این بازی لیونل مسی و لوئیس سوارز دادند. 

1993084

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی، پس از این پیروزی تیمش در مورد وضعیت لیونل مسی گفت: «من مسی را بسیار راحت، با انگیزه و در بهترین فرم و ریتم ممکن دیدم. او چیزی دارد که با بازیکن دیگری در جهان قابل قیاس نیست. او می‌تواند توپ را خیلی دور از دروازه رقیب بگیرد و آن را تبدیل به یک خطر جدی گلزنی کند. این فرم خوب او باعث خوشحالی من می‌شود، زیرا او بسیار باانگیزه است و از نظر بدنی نیز احساس خوبی دارد.»

مارتینو همچنین از ارتباط خوب بین مسی و لوئیس سوارز در زمین گفت: «وقتی از پیش فصل در ژاپن برگشتیم، سه روز و نیم مرخصی به بازیکنان دادم و سپس تمرینات بیشتری را با هم انجام دادیم. سوارز مدت زیادی نیست به ما ملحق شده، ولی به اولین بازی لیگ در بهترین فرم رسید و تمرینات کمکش کردند. مسی و سوارز بارها کنار هم بازی کرده‌اند و هرچقدر تمرینات بیشتری کنار هم داشته باشند، این هماهنگی بیشتر و بهتر نیز خواهد شد.»

مارتینو درباره دلایل تعویض هافبک دفاعی تیمش، سرخیو بوسکتس، در دقیقه 85 اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم او مشکل خاصی داشته باشد. بوسکتس در نیمه دوم احساس درد داشت و ما او را تعویض کردیم تا ریسک نکنیم.»