به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند از عملکرد تیم آرسنال در دریافت گل دیرهنگام مقابل پورتو در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

بازی تا وقت‌های اضافه بدون گل دنبال می‌شد که گالنو موفق شد در دقیقه 90+4 برای پورتو گلزنی کرده و شانس تیمش برای صعود به دور بعدی را افزایش دهد.

در مورد پورتو، فردیناند به تی‌ان‌تی اسپورت گفت:"به نظرم آن‌ها با تجربه بازی کردند، بازی برابر آن‌ها و شکست دادن این تیم سخت است، آن‌ها کار را برای آرسنال سخت کردند. آرسنال شبیه به سایه تیمی که در دو بازی گذشته دیده بودیم، عمل کرد. این به شما نشان می‌دهد که به ترتیب مقابل وستهم و برنلی قرار گرفته‌اید اما این پورتو است. این مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و یک محیط کاملاً متفاوت است. آرسنال به هیچ وجه کیفیت لازم را در ضربات نهایی نداشت."

1993674

او البته از نحوه مدیریت بازی آرسنال رضایت داشت:"فکر می‌کنم آرسنال بازی را به خوبی مدیریت می‌کرد. من در نیمه اول گفتم که باید بتوانند در انتقال‌ها به خوبی کار کنند‌. به نظرم که آن‌ها بخش‌هایی از بازی را کنترل می کردند. اما در این سطح، شما باید موقعیت‌ ایجاد کنید و خطرناک باشید که آرسنال واقعاً در این بازی هرگز اینطور نبود. فکر می‌کنم آن‌ها پس از پایان بازی از تساوی بدون گل خوشحال می‌شدند. اما وقتی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند در سطح متفاوتی هستید. با کوچکترین اشتباه در این سطح مجازات می‌شوید."