به گزارش ورزش سه، هفته هفدهم لیگ برتر با درخشش خارجی‌های لیگ برتر به ویژه بازیکنان تازه وارد همراه بود و همین موضوع نتایج مسابقات را تحت تاثیر قرار داد، بازیکنان خارجی که کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتند و در ترکیب تیم های خود موثر واقع شدند.

دو بازیکن کلیدی استقلال خوزستان از آماده‌ترین و جذاب ترین چهره‌های این هفته لیگ ایران بودند که کامبک رویایی را برای این تیم رقم زدند و ستاره ازبکستانی آبی‌های تهران هم در اولین حضور خود برای این تیم گلزنی کرد.

روبرتو تورس، موسی کولیبالی و گادوین منشا بازیکنان قدیمی لیگ ایران هم در این هفته درخشیدند.

روبرتو تورس:

ستاره اسپانیایی تیم فوتبال گل‌گهر در این هفته هم درخشان بود و علاوه بر خلق موقعیت های گلزنی برای بازیکنان این تیم از روی نقطه پنالتی برای گل‌گهر گلزنی کرد تا همچنان روند خوب و موفق خود را در لیگ برتر ادامه دهد، او دیر به ترکیب گل‌گهر اضافه شد اما کلیدی ترین بازیکن آنها در طول این فصل است.

1979347

آسو رستم:

عراقی تازه وارد لیگ ایران نمایش خیره کننده ای داشت و با گل و پاس گلی که در اولین حضورش ثبت کرد نام خود را به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار و احتمالی نیم فصل دوم مطرح کرد، این بازیکن عراقی در ترکیب استقلال خوزستان به شکلی بازی کرد که گویا سالها در ترکیب این تیم حضور دارد و ارتباط خاص و خوبی با هواداران و دیگر بازیکنان استقلال دارد، پرتلاش ، متعصب و با انگیزه!

ساویو روبرتو:

تکنیک ناب و هوش سرشار، او هر زمان که پا به توپ شد تیم فوتبال استقلال خوزستان روند فوق‌العاده ای را پشت سرگذاشت و موفق به خلق موقعیت شد، نبض میدان توسط این بازیکن کنترل می‌شد و هر زمان که توپ را در اختیار داشت تصمیمات درست و موثری گرفت، او در این مسابقه یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

1993396

موسی کولیبالی:

مدافع باتجربه فولاد که سالهای زیادی در فوتبال ایران حضور دارد در این هفته یک پیروزی با ارزش برای فولادی ها رقم زد، حضور به موقع در محوطه جریمه نفت و گلزنی در این مسابقه بازی خوب او در خط دفاعی را کامل کرد.

جلال‌الدین ماشاریپوف:

ستاره تیم ملی ازبکستان در اولین مسابقه برای آبی ها تک گل تاثیرگذاری به ثمر رساند تا آبی ها در این مسابقه شکست نخوردند و حداقل امتیاز را از این بازی سخت خارج از خانه به دست آورند، او در این بازی سخت یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و امید هواداران استقلال را به ادامه فصل و هماهنگی بیشتر با بازیکنان استقلال بیشتر کرد.

1993849

گادوین منشا:

ستاره پرحاشیه سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و استقلال پس از مدت ها دوری از ترکیب فولاد در این مسابقه به میدان آمد و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.