به گزارش "ورزش سه"، دیشب در ورزشگاه آلیانز آرنا بایرن میزبان لایپزیش بود و موفق شد با نتیجه 2-1 این تیم را شکست دهد. هر دو گل این بازی را برای بایرن هری کین به ثمر رساند. بنابراین بایرن بعد از سه بازی پیاپی شکست خوردن در همه رقابت‌ها دوباره به پیروزی رسید و هری کین هم بعد از ناکامی در گلزنی در این شکست‌های تیمش به روند گلزنی بازگشت.

نویر در این بازی درخشید و با یک مهار فوق العاده یکی از ستاره‌های موثر در پیروزی تیمش بود. او بعد از بازی در مصاحبه کوتاه بعد از  آن به سوالات خبرنگار بیلد پاسخ داد. او در ابتدا با اولین سوال خبرنگار در مورد ژابی آلونسو مواجه شد. او پرسید: "شما آخرین بار به عنوان همبازی کنار ژابی بودید، فکر می‌کنید او گزینه مناسبی برای جانشینی توخل محسوب شود؟"

قبل از پاسخ نویر به سوال خبرنگار، دیتر نیکلز، سخنگوی مطبوعاتی بایرن در مصاحبه مداخله کرد و گفت: "این خیلی زیاده روی است! لطفا همین جا متوقف شوید!» نویر هم وانمود کرد که سوال را نشنیده است و رو به دیکتز گفت: «حالت چطور است؟ به خاطر برد تبریک می‌گویم.» در ادامه او به روال عادی پاسخ دیگر سوال‌های خبرنگار بیلد را داد. سپس نویر و نیکل با هم منطقه مصاحبه را ترک کردند

1994951

کریستین فالک، رئیس بخش فوتبالی بیلد و از نزدیکان به باشگاه بایرن، که در منطقه مصاحبه نیز حضور داشت، در برنامه بیلد اسپورت در مورد این اتفاق گفت: "البته که این یک سوال حساس است، اما باید اجازه داشته باشید که آن را بپرسید... مانوئل نویر بعد از آن کمی عصبانی ما را ترک کرد."

آلفرد دراکسلر، کارشناس بیلد هم در این باره گفت: "این برخورد به سادگی توصیفی از وضعیت بایرن در سال 2024 است. هرج و مرج زیاد و غیرقابل درک. بایرن باید حاشیه را متوقف کند و دوباره فوتبال بازی کند."