به گزارش "ورزش سه"، رئال از مدت‌ها پیش با دیویس وارد مذاکره شده و گفته می‌شود برای فصل بعد با او به توافق نیز رسیده است. رئال از دیویس خواسته بود قراردادش را تمدید نکند تا تابستان پیش‌رو با رقمی کمتر بتواند او را جذب کند.

1992876

مدافع کناری کانادایی مورد نظر رئال مادرید، در مجموع 13 میلیون یورو در سال به اضافه پاداش برای امضای قرارداد جدید خود پس از سال 2025 درخواست کرده و ایجنت او قبلاً خواسته‌های این بازیکن را به باشگاه منتقل کرده است. بایرن ولی نمی‌خواهد تسلیم خواسته‌های دیویس شود و اگر توقعاتش خود را کاهش ندهد، با فروش او در تابستان موافقت خواهد کرد تا از جدایی رایگانش جلوگیری شود.

افنبرگ، کاپیتان سابق بایرن، در مورد دیویس به اسپورت 1 گفت: «اگر دیویس واقعا می‌خواهد به رئال برود، پس بایرن به حرف‌هایش گوش کند. واضح است که روح و قلب او دیگر با بایرن نیست و رئال تمرکزش را گرفته است. اگر غیر از این است که بیاید و رسما بگوید عاشق بایرن است و تمدید خواهد کرد. اینکه خودش را به مربی و باشگاه متعهد خواهد کرد و هر کاری برای موفقیت بایرن انجام می‌دهد. معتقدم اگر دیویس قصد تمدید نداشته باشد، باشگاه باید او را بفروشد؛ چون نمی‌توان اجازه داد ستاره‌ای مثل او رایگان جدا شود.»