به گزارش "ورزش سه"، اینزاگی در طول دوران حضورش روی نیمکت اینتر عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و بسیاری در انتظار دیدن قهرمانی این تیم در این فصل تحت هدایت او هستند. 

این مربی ایتالیایی در اروپا هم کارنامه بسیار درخشانی داشته است و فصل گذشته موفق شد اینتر را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، هرچند این بازی با شکست آنها برابر منچسترسیتی به پایان رسید و این تیم به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد. 

حالا توتو اسپورت مدعی شده است که عملکرد خوب او در این مدت به عنوان سرمربی نراتزوری باعث شده است که توجه غول‌های لیگ برتری شامل منچستریونایتد، لیورپول و چلسی به او جلب شود و همگی به دنبال بررسی شرایط برای به خدمت گرفتن این مربی باشند. 

1994966

قرارداد این مربی 47 ساله با اینتر در ژوئن سال 2025 به پایان خواهد رسید و دستمزدش در این باشگاه هم سالانه 5.5 میلیون یورو با بند پاداش است. این در حالی است که پیشنهاد باشگاه‌های لیگ برتری ممکن است تا 9 میلیون یورو هم برسد. 

اینتر از نظر مالی توانایی رقابت با باشگاه‌های لیگ برتری را ندارد اما علاقه اینزاگی به ادامه حضور در این تیم می‌تواند برگ برنده آنها برای رقابت با یونایتد، لیورپول و چلسی در ادامه مسیر باشد.