به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی، مهاجم استقلال، در دیدار با سپاهان هم روی نیمکت قرار گرفت و گوستاوو بلانکو به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

پیمان بابایی، مهاجم استقلال، گل‌های پرتعدادی مقابل سپاهان با ثمر رسانده است و با چهار گل آقای‌ گل استقلال مقابل سپاهان است، بابایی ۳ بار با پیراهن ماشین‌سازی و ۱ بار با پیراهن تراکتور مقابل سپاهان گلزنی کرده است.

در دیدار عجیب سپاهان و ماشین‌سازی که ۵ پنالتی در آن دیدار اعلام شد، بابایی ۳ پنالتی که سهم ماشین‌سازی بود را به گل تبدیل کرد تا هت‌تریک از روی نقطه پنالتی را به نام خود ثبت کند.

دیگر گل بابایی مقابل سپاهان با پیراهن تراکتور بود، پیمان روی پاس عباس‌زاده توانست یک گل زیبا مقابل سپاهان به ثمر برساند.

بابایی در ماشین‌سازی و تراکتور با شماره ۱۰ به میدان رفت و موفق به گلزنی مقابل سپاهان شد، او حالا شماره ۱۰ آبی‌ها را تن می‌کند و این خاطرات خوبی را برای سپاهانی‌‌ها تداعی نمی‌کند.

آخرین حضور بابایی در ترکیب استقلال به بازی با پیکان پیش از تعطیلات نیم فصل باز می‌گردد که در آن مسابقه روی نیمکت قرار داشت و به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

در صورتی که استقلال در این مسابقه به گل نیاز داشته باشد، احتمال حضور بابایی و مهرداد محمدی وجود خواهد داشت.