به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج ضعیف توماس توخل، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ و جلسات فراوان در مورد آینده او، بالاخره اعلام شد که این مربی در پایان فصل مونیخ را ترک می‌کند و بدین ترتیب مدیران بایرن باید در جستجوی مربی جدیدی باشند.

رسانه‌های آلمانی از گزینه‌های زیادی برای پست مربی‌گری بایرن مونیخ نام برده‌اند. هانسی فلیک، ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمان، زین الدین زیدان و روبرتو دی‌زربی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای نیمکت فصل آینده بایرن هستند.

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها زین الدین زیدان است که توجه هواداران بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است. پیرو این اخبار رسانه‌های آلمانی در روزهای گذشته خبر دادند که چون زیدان به زبان آلمانی مسلط نیست، بایرن ممکن است جذب او را در اولویت قرار ندهد.

1995760

اخباری که خیلی زود توسط هاینر، رئیس باشگاه رد شد و او اعلام کرد که بایرن مونیخ در بررسی‌هایش برای انتخاب مربی جدید تسلط به زبان آلمانی را کلیدی نمی‌داند.

او به بیلد گفت: «ندانستن آلمانی برای ما یک معیار مهم نیست. ما به دنبال بهترین راه‌حل و بهترین مربی از لحاظ فنی برای بایرن هستیم و همچنین بازیکنانی خارجی از کشورهای دیگر هم داریم. علاوه بر این، یک مربی می‌تواند بدون حرف زدن هم وظایفش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.»