به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دور پنجم مسابقات جام حذفی فوتبال انگلیس، مهمان لوتون تاون است. پپ گواردیولا پیش از بازی در مورد دشوار بودن این دیدار صحبت کرد و گفت:«بازی در خانه لوتون تاون بسیار سخت است. آنها در اینجا برای تیم‌های زیادی دردسر درست کرده‌اند. باید مواظب آنها باشیم.» با این حال خبری از دردسر نبود و کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند در همان نیمه اول تکلیف تیم صعودکننده را تا حدود زیادی مشخص کردند.

1995773

در دقیقه ۳ بازی جک گریلیش توپ را در بین مدافعان حریف برای دی‌بروینه ارسال کرد. هافبک بلژیکی در سمت چپ محوطه جریمه لوتون صاحب توپ شد و آن را برای ارلینگ هالند در مقابل دروازه فرستاد تا این فوق ستاره نروژی به راحتی چراغ اول را روشن کند.

با ادامه حملات سیتی، در دقیقه ۱۸ هالند در میانه‌ میدان پشت به دروازه توپ بلند ارسالی را به دی‌بروینه پاس داد و شروع به فرار به سمت دروازه لوتون کرد. دی‌بروینه با پاسی زمینی و فوق‌العاده توپ را به هالند رساند و او در مصاف تک به تک با دروازه‌بان گل دوم را هم به ثمر رساند.

1995774

این دو ستاره دست‌بردار نبودند. در دقیقه ۴۰ دی‌بروینه از میانه میدان پاس زیبای دیگری را برای هالند ارسال کرد. ستاره نروژی با استفاده از سرعتش به سمت چپ محوطه رسید و سپس در مقابل دروازه‌بان قرار گرفت و توانست برای سومین بار دروازه او را باز کند.

هالند با این هت‌تریک تبدیل به اولین بازیکن منچستر سیتی پس از اریک بروک در سال ۱۹۳۶ شد که موفق می‌شود در جام حذفی دو بار هت‌تریک کند. هالند همچنین با این ۳ گل به رکورد ۲۱۲ گل در ۲۶۵ بازی باشگاهی در کل دوران حرفه‌ای‌اش رسید.

1995775