به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دور پنجم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف لوتون رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

ارلینگ هالند و کوین دی بروینه ستاره‌های این بازی بودند و با ثبت پنج گل و چهار پاس گل توانستند نقش مهمی را در صعود تیم‌شان به مرحله بعدی ایفا کنند و تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان را به دست آورند. 

گواردیولا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« چه حرفی می‌توانم بزنم؟ پاسکاری واقعا خوب بود گل‌های خوبی هم به ثمر رساندیم و دو یا سه فرصت دیگر هم داشتیم که بتوانیم بیشتر گل بزنیم. بازیکنان واقعا در این دیدار خوب بازی کردند. 

1995194

این بازی کاملا متفاوت بود چون ما مجبور بودیم به صورت مداوم فاز حمله و دفاع را تغییر دهیم و البته که چند متر فضا در پشت سر مدافعان حریف برای استفاده از آنها داشتیم اما کنترل این شرایط سخت است، هرچند بازیکنان جسارت انجام این کار را داشتند. بازی با لوتون در اینجا همیشه سخت است اما ما خیلی خوب بازی خوانی کردیم.»

سرمربی منچسترسیتی در پاسخ به سوالی درباره بازی روز یکشنبه برابر منچستریونایتد گفت:« بازی با یونایتد کاملا متفاوت خواهد بود. آنها به شکل متفاوتی دفاع می‌کنند و از حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب بهره می‌برند. 

ما حالا دو روز استراحت داریم تا بتوانیم ذهن و مغزمان را دوباره از نو بسازیم و همچنین به پاهای بازیکنان برای این بازی حساس استراحت دهیم و پس از آن برای این دیدار حساس (دربی منچستر) آماده خواهیم شد.»

او با اشاره به درخشش هالند و دی بروینه اضافه کرد:« ارلینگ نیاز به بازیکنی دارد که دید خوب، کیفیت و بخشش داشته باشد. کوین بازیکن خودخواهی نیست و اگر نتواند گل بزند، پاس را ارسال می‌کند. او نیاز به حرکاتی از سوی هالند دارد. این دو نفر عالی هستند اما همه نقش خودشان را بازی می‌کنند.»