به گزارش "ورزش سه"، آیا بایرن مونیخ هنوز هم شانس قهرمانی دارد؟ بایرن مونیخ در فاصله 11 هفته مانده تا پایان فصل 8 امتیاز با بایرلورکوزن صدر نشین فاصله دارد. آیا تیم مونیخی برای اولین بار از سال 2012 این عنوان را کسب نخواهد کرد؟

بیلد به برنامه مسابقات باقی مانده بایرن مونیخ و بایرلورکوزن نگاهی انداخته و به عقیده این نشریه، بایرن بالاخره قهرمان می‌شود!

نکات هیجان انگیزی که بیلد به آن اشاره کرده در زیر آمده است:

هفته بیست و چهارم
فرایبورگ 1 - 2 بایرن / کلن 1 - 1 لورکوزن

دلیل: بایرن آرام آرام پس از تایید خروج توماس توخل ثبات را به دست می‌‎آورد. لورکوزن در دربی سخت راین امتیاز از دست می‌دهد.

هفته بیست و پنجم
بایرن 5-1 ماینتس / لورکوزن 3 - 1 وولفسبورگ

دلیل: در بازی‌‎های خانگی مدعیان کسب عنوان قهرمانی هیچ نقطه ضعفی نشان نمی‌دهند و با اطمینان در برابر تیم‌های ماینتس و وولفسبورگ برنده می‌شوند.

هفته بیست و ششم
دارمشتات 7-1 بایرن / فرایبورگ 2-2 لورکوزن

دلیل: بایرن در موقعیت مدعی قهرمان دارمشتات را با تفاضل گل بالا شکست می‌‎دهد. بازی روانی کم‌کم برای لورکوزن شروع می‌شود و در فرایبورگ بیشتر از یک امتیاز به دست نمی‌آورد.

1995948

هفته بیست و هفتم
بایرن 3-0 دورتموند / لورکوزن 2-1 هوفنهایم

دلیل: مانند سال های گذشته، دورتموند در مونیخ شانسی برای برد ندارد. لورکوزن قدرت خود را حفظ کرده و مقابل هوفنهایم پیروز می‌شود.

هفته بیست و هشتم
هایدنهایم 1-3 بایرن / یونیون برلین 0-0 لورکوزن

دلیل: بایرن وارد یک کورس شده و حالا پیاپی پیروز می‌شود. لورکوزن همچنان شکست ناپذیر است اما بار دیگر نمی‌تواند بیش از یک امتیاز خارج از خانه مقابل تیم تهاجمی یونیون برلین کسب کند.

هفته بیست و نهم
بایرن 5-0 کلن / لورکوزن 3-1 وردربرمن

دلیل: بایرن با جشنواره گل مقابل کلن به بایر فشار بیشتری وارد می‌کند. لورکوزن در خانه خونسرد می‌ماند و در مقابل برمن نیز پیروز می‌شود.

هفته سی‌ام
یونیون برلین 1-2 بایرن / دورتموند 2-0 لورکوزن

دلیل: روند شکست‌ناپذیری دورتموند در لورکوزن با پیروزی دورتموند ادامه پیدا می‌کند. بایرن در بازی با یونیون با تجربه بیشتری که از عملکرد لورکوزن مقابل این تیم به دست آورده، برنده می‌شود.

هفته سی و یکم
بایرن 3-1 آینتراخت فرانکفورت / لورکوزن 3-1 اشتوتگارت

دلیل: رقبای عنوان قهرمانی به پیروزی هماهنگ در خانه ادامه می‌دهند و تیم شگفتی‌ساز اشتوتگارت نیز در لورکوزن نمی‌تواند چیزی به دست آورد.

1995949

هفته سی و دوم
اشتوتگارت 1-1 بایرن / فرانکفورت 2-2 لورکوزن

دلیل: پس از 9 برد متوالی، روند موفق بایرن شکسته شد چون اشتوتگارت در لورکوزن مقابل بایرن بهتر از قبل عمل می کند. با این حال، لورکوزن نمی‌تواند از لغزش بایرن استفاده کند و مقابل آینتراخت به تساوی رضایت می‌دهد.

هفته سی و سوم
بایرن 4-0 وولفسبورگ / بوخوم 1-4 لورکوزن

دلیل: در ورزشگاه بوخوم، لورکوزن می تواند طلسم خارج از خانه را متوقف کند و 3 امتیاز را کسب کند اما بایرن اکنون در مسیر کسب عنوان قهرمانی قرار دارد و وولفسبورگ را از آلیانز آرنا از پیش رو برداشت.

هفته سی و چهارم
هوفنهایم 1-5 بایرن / لورکوزن 3-0 آگزبورگ

دلیل: لورکوزن مقابل آگزبورگ سرعت می‌گیرد تا بایرن را تحت فشار قرار دهد. بایرن که فصل گذشته موفق شده بود دورتموند را پشت سر بگذارد، این فصل هم این کار را تکرار می‌کند تا به دوازدهمین قهرمانی متوالی در بوندسلیگا دست پیدا کند.