به گزارش "ورزش سه"، در هفته هجدهم لیگ برتر پیکان و صنعت نفت آبادان یکی از مهمترین دیدارهای این هفته را برگزار کردند و در این تقابل 4 گل رد و بدل شد که سهم هر دو تیم 2 گل بود تا در پایان با توجه به تساوی 2-2، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.
پیکان با حضور عنایتی تا پیش از دقیقه 4+90 که عرفان قهرمانی گل تساوی آبادانی‌ها را به ثمر رساند، با نتیجه دو بر یک پیش بود، اما این گل سبب شد تا 3 امتیاز آبی فیروزه‌ای پوشان در آخرین لحظه، تبدیل به حداقل امتیاز شود.
این تساوی در شرایطی در کارنامه سرمربیگری عنایتی ثبت شد که آقای گل فوتبال ایران، در هفده بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز نشده و شرایط بسیار عجیبی را رقم زده است.

1995933

به نظر می‌رسد چهره گلزن فوتبال ایران حالا در حرفه مربیگری فرمول بردن را فراموش کرده و آخرین تصویری که از مشت‌های گره کرده عنایتی همراه با لبخند پیروزی او ثبت شده است، هفته بیست‌وهفتم لیگ بیست‌و‌یکم بود که به عنوان سرمربی هوادار با تک گل  محمدجواد محمدی موفق به شکست دادن فجر شهیدسپاسی شد. 
عنایتی در مجموع 3 بازی آخرش با هوادار در لیگ 21، 6 بار نشستن روی نیمکت نفت مسجدسلیمان در لیگ 22 و 8 دیداری که هدایت پیکان را در این فصل برعهده داشته هنوز رنگ برد را ندیده است. 
او در این هفده بازی، 10 تساوی و 7 شکست را تجربه کرده و البته لازم به یادآوری است که او با پیکان در جام حذفی مقابل بهمن موفق شد به پیروزی برسد اما به نظر می‌رسد عنایتی به نوعی در لیگ برتر طلسم شده و همچنان چشم انتظار این است تا بار دیگر طعم شیرین پیروزی را بچشد.

عکس: حامد عراقی