به گزارش "ورزش سه"، نیمار جونیور، ستاره الهلال، پس از گذشت نزدیک به چهار ماه از پارگی رباط صلیبی زانو در جریان حضور در تیم ملی، دوران نقاهتش را در برزیل گذراند. از ۱۶ فوریه، او به عربستان سعودی بازگشته تا بازتوانی و ریکاوری‌اش برای بازگشت به فوتبال را در ساختمان این باشگاه انجام دهد.

چیزی که هواداران را سورپرایز کرد؛ وضعیت جسمانی او. چند هفته پیش عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نیمار را در جشن تولد روماریو، ستاره برزیلی، نشان می‌داد. در آن عکس به‌نظر می‌رسید که نیمار کمی چاق شده اما خود او در حساب‌های شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی صحت این عکس را تکذیب کرد.

1996405

به هر حال اکنون او دوران بازتوانی را در عربستان آغاز کرده است. سالن‌های بدنسازی پیشرفته و بروز باشگاه الهلال به او کمک می‌کند که این دوران را به بهترین شکل ممکن بگذراند.

در ویدئویی که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نیمار در حال تمرینات سنگین‌تری نسبت به روزهای گذشته است و به‌نظر می‌رسد که او روند جدیدی از ریکاوری را آغاز کرده است.

1996404

ستاره برزیلی الهلال برای بازگشت به فوتبال و بازی در عربستان، فصل ۲۵-۲۰۲۴ را هدف قرار داده است و با توجه به سرعت گرفتن روند تمرینات او، انتظار می‌رود که او با آمادگی کامل در فصل آینده حضور داشته باشد.