به گزارش "ورزش سه"، الهلال شب گذشته موفق شد در دیدار حساس الکلاسیکو عربستان با نتیجه سه بر یک از سد الاتحاد عبور کند. دقیقا سناریو دیدار برابر سپاهان برای زرد و مشکی پوشان شهر جده تکرار شد. آنها گل نخست بازی را به ثمر رساندند، ولی سه مرتبه دروازه این تیم باز شد.

ژرژ ژسوس سرمربی آبی‌های ریاض در نشست خبری پس از بازی گفت: ما برابر رقیب قدرتمندی به نام باشگاه الاتحاد به پیروزی فوق العاده‌ای دست یافتیم. این دیدار برای تماشاگران و بینندگان، بازی زیبایی بود.

ژسوس در ادامه اظهارات خود اضافه کرد: در 30 دقیقه ابتدایی نیمه اول، الاتحاد بر بازی مسلط بود و چهره قدرتمندی از خود نشان داد. بعد از آن کنترل مسابقه را در دست گرفتیم و از هوادارانمان به خاطر حمایت زیادشان تشکر می‌کنم.

1996800

وی گفت: برگزاری متوالی بازی‌های دو تیم باعث می‌شود مربیان تصور بهتری نسبت به حریف داشته باشند، من از این دیدار سود زیادی بردم تا برای بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوم.

سرمربی الهلال ادامه داد: در تلاش هستیم تا برای هر مسابقه به صورت جداگانه آماده شویم، اکنون در حال آماده‌سازی برای بازی آسیایی برابر الاتحاد و سپس رویارویی با تیم الریاض هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من تیم‌هایی را دوست دارم که جلوی من با پنج مدافع بازی کنند، این برای الاتحاد اتفاق جدیدی بود که به این شکل بازی کند و با این حال سه بار به گل رسیدیم که می‌شد آن را افزایش داد.

الهلال با 62 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان قرار دارد و 9 امتیاز بیشتر از النصر رده دومی داشته و الاتحاد با 37 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.