فولاد خوزستان در حالی برای برگزاری بازی با تماشاگر مقابل گل گهر آماده می شود که مدیران این باشگاه آماده هستند در آینده ای نزدیک با صدور مجوزهای مربوطه قسمتی را برای بانوان در ورزشگاه در نظر بگیرند...

فولاد خوزستان چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است و اگر مشکل تازه ای رخ ندهد، این بازی در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری، بعد از موفقیت بزرگ فولاد خوزستان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم از مرحله گروهی، بسیاری از طرفداران فولاد منتظر بازی این تیم مقابل گل گهر هستند تا برای تشویق تیم محبوب خود به آسیا بروند و پس از مدتها بازی فولاد را از نزدیک ببینند.

از اهواز خبر می رسد باشگاه فولاد تمایل داشت در صورت امکان بانوان هم در این بازی به ورزشگاه بیایند و حتی بخشی از جایگاه تماشاگران را برای پذیرایی از بانوان در نظر گرفته بود. بعد از آن که شورای تامین موافقت کرد بازی فولاد و گل گهر سیرجان به شرط ثبت نام خریداران بلیت در سامانه ایران من و مشخص شدن تزریق دو دوز واکسن برای تماشاگران خواهان خرید بلیت، در حضور تماشاگران برگزار شود، فولادی ها حتی آماده بودند کدملی و مشخصات بانوان هوادار فولاد را هم در سامانه ثبت کنند اما از آن جایی که حضور بانوان در ورزشگاه ها منوط به رفع موانع موجود و صدور مجوز است، این کار فعلا امکان پذیر نیست.

یکی از مدیران ارشد فولاد در این خصوص به طرفداری گفت:

ما تمایل داریم در صورت امکان در بازی های باشگاهی نیز مثل بازی های ملی بانوان در ورزشگاه حاضر شوند اما همه باید تابع قوانین باشیم. شما شک نکنید به محض این که مجوز حضور بانوان در بازی های باشگاهی صادر شود، فولاد یکی از اولین باشگاه هایی خواهد بود که در ورزشگاه خانگی خود پذیرای بانوان می شود. مجوز حضور بانوان باید به صورت سراسری صادر شود و این که مثلا در یک ورزشگاه بانوان بیایند و در ورزشگاه های دیگر نیایند، غیرممکن است. ما هم مثل سایر باشگاه ها منتظر صدور مجوز هستیم.