به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید امشب در مهمترین بازی هفته لالیگا در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا است. در جریان بازی دو تیم در این ورزشگاه در فصل گذشته جنجال‌های زیادی به وجود آمد چرا که هواداران والنسیا شعارهای نژادپرستانه تندی علیه وینیسیوس سر دادند که به توقف بازی و اعتراض این بازیکن و دیگر اعضای رئال مادرید منجر شد.

بعد از این حادثه، توهین‌های نژادپرستانه علیه ستاره برزیلی رئال در دیگر ورزشگاه‌های تیم‌های لالیگا هم افزایش پیدا کرد و تبدیل به یک اتفاق هفتگی شد که شکایت وینیسیوس و تشکیل دادگاه رسیدگی به ماجرا را به همراه داشت. ستاره‌هایی مثل ادر میلیتائو و رودریگو به سود وینیسیوس در این دادگاه‌ها شهادت دادند.

1997055

بولت پرسپولیسدر مستند جدید و در حال ساخت که نتفلیکس از زندگی وینیسیوس و تجربه او از زندگی و فعالیت در رئال مادرید در دستور کار دارد، به این نکته هم اشاره شده است. اتفاقی که به مذاق هواداران والنسیا خوش نیامده است و امروز از فرصت میزبانی از رئال استفاده کردند و شعارهای تندی علیه باشگاه مادریدی و نتفلیکس سر دادند. 

1997054

تندی و تهدیدآمیزبودن شعارها، هواداران این تیم می‌خواندند: "منتظر نتفلیکسی‌ها هستیم!" و " لعنت به رئال و نتفلیکس!"، و جمعیت بیش از حد در راه اتوبوس رئال مادرید باعث شد تا پلیس در اقدامی کم سابقه، مسیر اتوبوس حامل تیم میهمان را تغییر دهد و آنها را از راه دیگری به ورزشگاه مستایا برساند. جو پر تنش بیرون از ورزشگاه مستایا حتی بعد از ورود رئالی‌ها به این استادیوم هم ادامه دارد.