به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا این هفته آغاز خواهد شد. در روز سه‌شنبه رئال سوسیه‌داد و پاری سن ژرمن در اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این دور، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان لاتزیو است.

در دور رفت این بازی نتیجه‌ای غیرقابل انتظار رقم خورد. لاتزیو که در فرم خوبی هم قرار ندارد با تک گل چیرو ایموبیله باواریایی‌ها را شکست داد و در موقعیت عالی‌ای برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی قرار گرفت.

این بازی حساسیت خاصی هم برای توماس توخل دارد. او اگر نتواند تیمش را به مرحله بعد برساند در خطر اخراج از باشگاه مونیخی قرار خواهد گرفت.

1997092

در سمت دیگر لاتزیو می‌خواهد دست به کار بزرگی بزند و با حذف یکی از غول‌های اروپا از لیگ قهرمانان به دور یک‌چهارم نهایی برسد. ماریو گیلا باور دارد که آنها کار چندان سختی برای رقم زدن این اتفاق ندارند‌.

او در مورد بازی با بایرن گفت: «بازی رفت با بایرن خاص بود. ما می‌دانستیم که بایرن وضعیت خوبی ندارد و می‌دانستیم که می‌توانستیم که این کار را انجام دهیم. متأسفانه هنوز یک بازی در آلمان باقی مانده. ما باید بتوانیم در آن بازی هم نمایش اخیر را تکرار کنیم. بایرن تاریخ و تجربه دارد، ما نباید آنها را دست کم بگیریم، شما هنوز می‌توانید آنها را به‌عنوان مدعی قهرمانی ببینید اما ما می‌دانیم که چگونه با آنها مقابله کنیم. آنها آنقدر که به‌نظر می‌رسید قوی نبودند و توانستیم آنها را مهار کنیم. من معتقدم توانایی انجام دوباره این کار را داریم.»