به گزارش "ورزش سه"، این دو فوق ستاره مطرح فوتبال جهان چهار سال در بارسلونا در کنار یکدیگر بازی کردند و دوباره هم برای دو سال دیگر در پاری سن ژرمن با هم هم بازی بودند. نیمار در پاسخ به این سوال که آیا شانسی وجود دارد که آنها بتوانند از یک دوره سوم هم در کنار یکدیگر لذت ببرند، به هوادارانی که خواهان دیدار مجدد این دو هستند، امیدواری داد.

نیمار در حالی که در گرندپری بحرین حاضر بود، به سوال خبرنگار ای اس پی ان پاسخ داد که از او پرسید که آیا می توان در آینده او را دوباره کنار ستاره آرژانتینی دید: "امیدوارم دوباره با هم بازی کنیم. لئو شخص بزرگی است. همه او را می شناسند. من فکر می کنم او حالا خیلی خوشحال است، اگر او خوشحال است، من هم خوشحالم."

مسی و نیمار دو قهرمانی لالیگا و همچنین دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کنار هم به دست آوردند و سپس در لیگ 1 در در دو سال پیاپی با پی اس جی به قهرمانی رسیدند. مسی سپس به اینترمیامی رفت، در حالی که نیمار قرارداد پرسودی را الهلال عربستان امضا کرد.

1997108

ستاره برزیلی در حال حاضر در حال نقاهت از مصدومیت رباط صلیبی خود است که پس مدت کوتاهی بعد از انتقال به لیگ برتر عربستان به آن دچار شد و انتظار می‌رود که تابستان امسال کوپا آمریکا با برزیل را از دست بدهد. در همین حال، مسی شروع خوبی در فصل جدید MLS داشته و خود را برای بازی روز شنبه تیمش مقابل اورلاندو سیتی، آماده می کند.