به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید امشب در مهمترین بازی هفته لالیگا در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا است. جو خاصی در مستایا حکم فرماست و هواداران والنسیا فشار بی امانی را حتی قبل از شروع بازی به بازیکنان رئال وارد کرده‌اند.
اما رفته رفته رئال به خود آمد و توانست به بازی برگردد و نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه 76، براهیم دیاز که به جای رودریگو به میدان رفته بود روی حمله خوب تیمی رئال مادرید که از کارواخال و فدع والورده شروع شد، از سمت راست محوطه جریمه ارسالی را به دهانه دروازه فرستاد که وینیسوس جونیور آن را از محوطه شش قدم و با ضربه سر بالاتر از مدافع مستقیم خود به گل تساوی بخش تیمش تبدیل کرد.

1997113

در این صحنه موقعیت وینیسیوس مشکوک به آفساید بود و داور VAR هم داور زمین را برای بازبینی صحنه فراخواند. در نهایت بعد از دو دقیقه این گل تایید شد چرا که وینیسیوس تنها چند میلی متر عقبتر از بازیکن والنسیا بود و بازی 2-2 مساوی شد.

1997114

برخلاف شادی بعد از گل اول رئال که این ستاره برزیلی حرکتی در نفی نژادپرستی انجام داده بود، این بار در اقدامی نه چندان شایسته، با سر تکان دادن و گذاشتن دست پشت گوشهایش هواداران والنسیا را تحریک و برای آنها کری خوانی کرد.

ویدئو: 326239