به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید امشب در مهمترین بازی هفته لالیگا در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا با نتیجه 2-2 متوقف شد. این بازی در جو خاص امشب مستایا برگزار شد و حواشی زیادی داشت. از جمله دو خوشحالی بعد از گل جنجالی وینیسوس و مصدومیت دلخراش موکتار دیاهابی، بازیکن والنسیا، در نیمه دوم که منجر به تعویض و انتقال او به بیمارستان شد.

ویدئو: 326241

در جنجالی‌ترین اتفاق این دیدار، روی حمله آخر رئال مادرید که توسط لوکا مودریچ انجام شد توپ روی ارسال به جود بلینگام رسید و این ستاره هم موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند. گلی که می‌توانست پیروزی 3-2 رئال را به همراه داشته باشد. اما داور در اقدامی عجیب قبل از اینکه گل بلینگام وارد دروازه شود، سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا گل رئال مردود اعلام شود و بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان برسد.

1997121

داور در دقیقه 99:39 سوت خود را به صدا درآورد و گل بلینگام در دقیقه 99:42 از خط دروازه رد شد تا داور به شکلی عجیب و بی سابقه، بازی را در آخرین مرحله از حمله پایانی تیم مهاجم متوقف کرده باشد.

1997122

این اتفاق خشم بازیکنان و کادر فنی رئال را به همراه داشت و همه آنها به سمت داور هجوم بردند و به حرکت عجیب او اعتراض کردند. جود بلینگام به دلیل اعتراضش به داور کارت قرمز گرفت و خوسلو هم به همین دلیل با کارت زرد جریمه شد.

ویدئو: 326242