زیر دریایی‌های زرد فردا شب به دنبال رقم زدن بزرگ‌ترین شب تاریخ خود خواهند بود. 

زمانی که اونای امری در نشست خبری خود آن نکته آماری را شنید، لبخند زد. 

طرفداری | به گزارش گاردین، لیورپول در این فصل ۵۶ بازی انجام داده و فقط ۳ بار باخته است که هیچ یک از آن‌ها با اختلاف بیشتر از ۲ گل نبوده است؛ این یعنی تیم یورگن کلوپ تا اینجای کار، هرگز آن شکستی را که فردا شب ویارئال به آن نیاز دارد، تجربه نکرده است. امری در این خصوص به خبرنگاران گفت:

شما تلاش خوبی برای پیدا کردن این آمار انجام دادید. ما از این اطلاع داشتیم ولی من قصد نداشتم در این خصوص صحبت کنم. این نشان می‌دهد که چه کار سختی برای برگرداندن نتیجه داریم ولی تلاش‌مان را خواهیم کرد تا ببینیم آیا از این توان برخوردار هستیم. ما برای انجام دادن کاری که هیچ تیمی نتوانسته است مقابل آن‌ها انجام بدهد، باید بی نقص بازی کنیم، به حد اعلا برسیم و یا حداقل به آن سطح نزدیک شویم. 

 امری همچنین در پاسخ به این که چه چیزی باعث می‌شود دیدار برگشت نسبت به دیدار اول متفاوت باشد، گفت:

اول این که در خانه و در حضور هواداران‌مان بازی می‌کنیم. دوم این که باید برنده شویم. سوم، باید دفاع کنیم ولی راه‌های زیادی برای دفاع کردن وجود دارد. باید عملکرد دفاعی بی رحمانه‌ای داشته باشیم و سپس تلاش کنیم به چیزی برسیم که در دیدار اول نرسیدیم، یعنی سبک بازی خودمان. آن‌ها در طول ۹۰ دقیقه، در زمین خودشان تیم برتر بودند. آن‌ها از ما بهتر بودند و هیچ گله‌ای هم در کار نیست. 

 امری در ادامه در خصوص دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد:

برگرداندن نتیجه ۲-۰ سخت است. در کار نبودن قانون گل زده در خانه حریف به سود ماست چون کمی راحت‌تر می‌توانیم برای برنده شدن بازی کنیم. ما باید راهی برای گلزنی پیدا کنیم. عامل میزبانی در بازی قبلی نقش مهمی داشت و ما مایل هستیم که اینجا، شرایط کمی به سودمان باشد. اینجا جایی است که همه مردمان شهر فوتبال را دوست ندارند ولی همگی خودشان را با ویارئال هویت‌یابی می‌کنند چون آن حس تعلق خاطر را به همراه دارند. ۲۳ هزار نفر اینجا حضور خواهند داشت و ما می‌خواهیم برای حضور در فینال بازی کنیم. حریف برتری بزرگی دارد ولی ما صرفا برای پایان دادن به آن برتری اینجا نیستیم. 

 امری در نهایت شرح وظایف تیمش را به این صورت اعلام کرد:

ما در خانه بازی می‌کنیم؛ باید تمرکز کافی را داشته باشیم و راه حل مناسبی مقابل تیمی رقابتی پیدا کنیم؛ تیمی که با اعتماد به نفس بسیار بالایی بازی می‌کند، یک حس برتری دارد و به ندرت شکست می‌خورد. ما باید دنبال شانس خودمان باشیم، در نبردها حضور فعالی داشته باشیم و در آن‌ها به برتری برسیم. ما در راه رسیدن به اینجا باید تلاش زیادی انجام می‌دادیم؛ حالا باید تلاش کنیم به حد اعلا برسیم.