به گزارش "ورزش سه"، لوییس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، پس از شکست این این برابر العین امارات اظهارات عجیبی را مطرح کرد و درباره این شکست خارج از خانه گفت: از دست دادن مدافعان کناری تیم را تحت تاثیر قرار داد و ما کنترل طرفین را از دست دادیم اما ادامه دادیم. در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول سعی کردیم گل تساوی را بزنیم را اما نشد.

وی افزود: ما در یک چالش هستیم. صعود به نیمه نهایی پس از این شکست سخت است، اما 90 دقیقه دیگر در ریاض فرصت داریم. امیدواریم هواداران النصر حمایت و تشویق کنند. ما یک تیم هستیم و هواداران باشگاه باید در شرایط سخت در کنار بازیکنان بایستند.

1997934

سرمربی النصر در خصوص تیم العین گفت: می‌دانستیم که باشگاه العین تیم قدرتمندی است و خط حمله قوی دارد اما نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم. باید با مصدومیت و این شرایط زندگی کنیم اما هنوز شانس صعود وجود دارد و بازی مهمی در ریاض برگزار می شود. مصدومیت تالیسکا شرایط زیادی وجود می‌آورد و باید گفت خستگی و فشار این روزها واضح است.

او در پایان از یک حقیقت پنهان پرده برداشت و اعلام کرد: اطلاعاتی از مدیریت باشگاه النصر آمده که طبق آن العقیدی نمی‌تواند بازی کند. در مسابقات قهرمانی آسیا بازی می‌کنیم و باید به این تصمیم احترام بگذاریم و می‌دانیم که حضور نواف بر نتیجه تیم تاثیر مثبتی خواهد داشت. او حالا ۵ ماه محروم است و این بسیار اتفاق تلخی برای تیم خواهد بود.