به گزارش "ورزش سه"،  عیسی آل کثیر در بازی جام حذفی هم برای پرسپولیس گل زد تا نگرانی‌های موجود بین هواداران درباره خط حمله این تیم کاهش یابد و فعلا کسی زیاد درباره پیدا کردن یک مهام خارجی پرس و جو نکند.

آل کثیر که در نخستین بازی برای پرسپولیس مقابل تراکتور گل زده بود در مصاف با ذو آهن در فولادشهر بدشانس بود هر چند در باکس محوطه جریمه و جایی که او در زدن ضربات نهایی تبحر دارد توپی به این بازیکن نرسید و غیر از آن موقعیت تک به تک شانسی برای گلزنی نداشت که از دست داده باشد.

با این جود عیسی اجازه نداد تا تعداد بازی‌هایی که گل نمی‌زند از یک بیشتر شود و خیلی زود در بازی حذفی جبران کرد تا نشان دهد در محوطه جریمه بشدت بوی گل می‌دهد و می‌توان روی توانایی‌های او حساب کرد.

آل کثیر زننده گل سوم پرسپولیس بود و از توپی بادآورده نهایت استفاده را برد تا با یک ضربه نرم و ساده به هدفش دست باید.

البته آل کثیر در نیمه نخست هم یک گل با ضربه سر و از روی ارسال ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که با آفساید میلیمتری رد شد هر چند خودش اصرار داشت آفساید نبود است.

در یکی از اولین موقعیت‌های این بازی هم با اینکه اورونوف خیلی خوب او را دید و پاس به جلوی دقیقی برایش فرستاد چند سانتیمتر کم آورد تا دروازه نفت و گاز را باز کند وگرنه شاید تعداد گل‌هایش در این بازی بیشتر می‌شد.

عیسی که به خاطر اعتراض بعد از خطای شدیدی که روی او انجام شد از داور بازی اخطار گرفت ،در ده دقیقه پایانی بازی جای خود را به ابوالفضل بابایی داد و بعد از بیرون رفتن از زمین برخورد بسیار گرمی هم با اوسمار داشت.

جالب اینکه آل کثیر که معولا در میکسدزون نمی‌ایستد و اهل مصاحبه نیست برای اولین بار در بازگشت به جمع سرخ‌ها مصاحبه کوتاهی انجام داد و از اینکه هواداران حمایتش می‌کنند قدردانی کرد.