به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام با تاثیر گذاری روی 27 گل رئال در فصل جاری بهترین بازیکن تیمش بوده است. در اولین ماه های حضور در رئال و با شماره 5 زین الدین زیدان، ستاره انگلیسی بی نظیر کار کرده و به جرات می توان گفت خوشبین‌ترین هوادار رئال نیز انتظار چنین درخششی از او نداشت.

1995876

دنی اولمو، ستاره اسپانیایی لایپزیش، که فردا شب یک بار دیگر برابر رئال و جود قرار خواهد گرفت، در مورد ستاره انگلیسی گفت: «همه می دانستیم بلینگام بازیکن خوبی است و به شخصه چندین بار برابر او بازی کرده بودم ولی اعتراف می کنم اصلا انتظار نداشتم او در رئال اینگونه بدرخشد. در دورتموند کمی عقب تر بازی می کرد و بازیکنی تاثیرگذار بود اما او در رئال شبیه به روزهای حضورش در دورتموند نیست و به یک فوق ستاره تبدیل شده است. من تصوراتم از او چیز دیگری بود ولی سورپرایزم کرد.»

اولمو ادامه داد: «بلینگام الان یکی از سه بازیکن برتر دنیاست که در هر بازی تفاوت ایجاد می کند و ما باید بسیار مراقب او باشیم. در بازی رفت غیبت او محسوس بود اما براهیم یک گل عالی زد و کار را برای رئال در آورد. ما فرصت های خوبی به خصوص در نیمه اول داشتیم ولی استفاده نکردیم. چهارشنبه شب ناامید نیستیم و تلاش می کنیم صعود کنیم هرچند کار دشواری خواهد بود.»