به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها پیش صحبت‌هایی درباره احتمال حضور مسی در ترکیب تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های آرژانتین در المپیک به گوش می‌رسید. ماسکرانو پس از صعود تیمش به المپیک اعلام کرد که از مسی برای حضور در المپیک دعوت کرده است.

او گفته بود: «درهای تیم به روی او باز است. بیشتر به خودش بستگی دارد که چه تصمیمی بگیرد. او به ما تبریک گفت. ما می‌دانیم که لئو یکی از هواداران تیم ملی کشورش است. زمان زیادی برای صحبت با او درباره حضورش در المپیک وجود خواهد داشت. من مشتاقم که از او برای المپیک دعوت کنم.»

با این حال اما اعلام شد که اینتر میامی و کادر فنی تیم با رفتن لیونل مسی به المپیک پاریس مخالفت کرده‌اند و این بازیکن قرار نیست در تیم ملی زیر ۲۳ سال حضور داشته باشد.

1998228

با اینکه هواداران تیم ملی با این خبر ناامید شدند اما ماسکرانو به آنها وعده داده که می‌خواهند دوباره با باشگاه آمریکایی مذاکره کنند. او گفت: «ما موافقیم که دوباره صحبت کنیم. آنها (اینتر میامی) به تازگی فصل را شروع کرده‌اند و هنوز زمان زیادی باقی مانده است؛ مخصوصاً با دانستن اینکه او کوپا آمه‌ریکا را هم در برنامه‌اش دارد. شرایط آسانی نیست. توافق کردیم که بعد از مدتی دوباره صحبت کنیم. زمان لازم را به او می‌دهیم.»