به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز آرنا برای جبران شکست دور رفت در مقابل لاتزیوی مائوریتزیو ساری صف‌آرایی کرد.

پیش از بازی توماس توخل این دیدار را مهم‌ترین بازی آنها در این مدت نامید و از بازیکنان بایرن خواست تمام توان‌شان را برای این دیدار به کار بگیرند.

ویدئو: 326544

بایرنی‌ها حرف سرمربی‌شان را گوش کردند و با ارائه نمایشی متفاوت از دور رفت، تا دقیقه ۷۰ با زدن ۳ گل به حریف کار را برای صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی ساده کردند.

ابتدا هری کین در دقیقه ۳۹ گل اول را زد و سپس توماس مولر در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم را هم به ثمر رساند تا بایرن در مجموع به برتری ۲-۱ برسد.

1998336

در حالی‌که هواداران بایرن نگران دقایق پایانی و احتمال گلزنی باشگاه ایتالیایی بودند اما هری کین که اشتیاق زیادی برای گرفتن حداقل یک جام در بایرن دارد، گل سوم را هم زد و فشار بر تیمش در دقایق پایانی را کم کرد.

در دقیقه ۶۶ با همکاری زیبای بایرنی‌ها، توپ به مولر در سمت راست رسید. او کمی پس از ورود به محوطه جریمه ضربه‌اش را به سمت مخالف زد اما پروودل، دروازه‌بان لاتزیو به خوبی توپ را دفع کرد اما در ادامه توپ به مقابل پای کین افتاد و او به راحتی دروازه لاتزیو را باز کرد تا بازی در مجموع ۳-۱ شود.

1998335