به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی لاتزیو به میدان رفت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد. 

این پیروزی ارزش زیادی برای شاگردان توماس توخل داشت، چون در بازی رفت با یک گل شکست خورده بودند و در خطر حذف از این مسابقات قرار داشتند، اما توانستند شرایط را در خانه به سود خودشان تغییر دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. 

کین که ستاره تیمش بود، پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «شب بسیار خوبی برای ما بود. این بازی مهمی بود. در بازی رفت با یک گل عقب افتاده بودیم. مشخصا لحظه مهمی در طول فصل ما بود و توانستیم عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. 

1998313

گل اول صرفا به این مربوط بود که بتوانیم به موقع وارد محوطه جریمه شویم. ما تمام طول هفته درباره این موضوع با هم صحبت کرده بودیم. روی گل دوم هم توانستیم از قدرت تمام کنندگی پای چپم استفاده کنم. اینکه دیدم شرایط چطور پیش رفت خیلی خوب بود.»

او در پاسخ به سوالی درباره جدایی توخل در تابستان اظهار داشت: «این موقعیتی غیرمعمول است. همان‌طور که پیش از این گفته بودم، ما به عنوان بازیکن این مسئولیت را داریم که در هر دیداری به پیروزی برسیم، نه فقط برای مربی، بلکه برای این باشگاه.

البته که می‌دانیم باید پیشرفت کنیم، اما چنین شب‌هایی می‌تواند سرنوشت تمام فصل را عوض کند. من واقعا به این پسرها افتخار می‌کنم و ما فقط باید با همین روند و با همین پویایی به مسیری که در پیش داریم ادامه دهیم.»