به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لاتزیو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که شاگردان توخل در بازی رفت برابر حریف ایتالیایی با یک گل شکست خورده بودند، اما توانستند با کسب این پیروزی تا حدی ناکامی‌های اخیر را جبران کنند و حالا منتظر مشخص شدن حریفشان در مرحله یک چهارم نهایی هستند. 

بسیاری از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که سرمربی بایرن در صورت عدم کسب نتیجه موردنظر در این بازی باید با حضور روی نیمکت این تیم خداحافظی کند و همین موضوع باعث شد که او تمام توانش را برای پیروزی به کار بگیرد. 

1998357

توخل در سخنرانی انگیزشی پیش از شروع این بازی بسیار احساسی شد و پایش را به جعبه‌ای در رختکن کوبید که باعث شد انگشت پایش بشکند و او ورزشگاه را لنگان لنگان ترک کرد تا مشخص شود که احساس درد زیادی هم دارد. 

هاینر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق اظهار داشت: «شخصا ترجیح می‌دهم انگشت پای مربی تیمم بشکند تا اینکه این اتفاق برای یکی از بازیکنان ما رخ دهد.»