به گزارش "ورزش سه"، درخشش دیویس در ترکیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به این بازیکن جلب کرده که جدی‌ترین آنها رئال مادرید است. 

مدیران این باشگاه اسپانیایی از چند ماه قبل شرایط او را به دقت زیر داشتند و حتی گفته شده بود که مذاکراتی را هم با مدیر برنامه این بازیکن انجام دادند تا بتوانند روند انتقال او به سانتیاگو برنابئو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو را سرعت ببخشند. 

این موضوع باعث ناراحتی شدید مدیران بایرن شد که مشتاق حفظ این ستاره کانادایی در تیمشان هستند و مذاکراتی را برای تمدید قرارداد او آغاز کرده‌اند، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌اند و رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که او مایل است بایرن را ترک کند و راهی رئال مادرید شود. 

1996608

بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در آلیانز آرنا میزبان لاتزیو بود و با پیروزی 0-3 برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و ابرل پس از پایان این بازی به سوالاتی درباره دیویس پاسخ داد. 

مدیر جدید بایرن مونیخ در باره مذاکرات با دیویس گفت: «من هنوز صحبتی درباره قرارداد جدید با دیویس نداشته‌ام اما امیدوارم که هنوز امیدی به این کار داشته باشیم. روایت ما همچنان ادامه دارد. من تسلیم نخواهم شد!»