به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون وینیسیوس جونیور امشب هم در بازی رئال مادرید در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش ادامه پیدا کرد.

این ستاره برزیلی همواره هدف توهین و شعارهای هواداران تیم‌های حریف بوده است. برخی معتقدند که او با کارهایش در زمین باعث تحریک هواداران می‌شود و خودش هم در این تنش‌ها مقصر است اما با این حال توهین‌های نژادپرستانه به او هیچ جای دفاعی باقی نمی‌گذارد.

با اینکه مدت زیادی از جنجال او با هواداران والنسیا در بازی رئال در ورزشگاه مستایا نمی‌گذرد، وینیسیوس یک بار دیگر جنجال دیگری به پا کرده است. این بازیکن در نیمه دوم با بازیکن لایپزیش به شکل عجیبی وارد درگیری شد.

1998655

در دقیقه ۵۴ در میانه میدان ستاره رئال به قصد گرفتن توپ به سمت ویلی اوربان، بازیکن لایپزیش هجوم برد. بازیکن تیم مهمان توپ را پاس داد اما وینیسیوس به او ضربه محکمی وارد کرد که باعث بر هم خوردن تعادلش شد. اوربان بعد از اینکه از زمین بلند شد به وینیسیوس اعتراض کرد که باعث واکنش عجیب ستاره رئال شد. او به سمت اوربان رفت و دست‌هایش را بر گلویش گذاشت و او را هل داد.

1998656

در حالی‌که بازیکن لایپزیش به تندی به داور اعتراض کردند اما او ستاره رئال را با یک کارت زرد جریمه کرد و ترجیح داد که با اخراج او بازی را متشنج نکند.