به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روز تولد صد و بیست و دومین سالگی‌اش، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر لایپزیش قرار گرفته است.

آنها در بازی رفت دو تیم در آلمان، با تک‌گل زیبای براهیم دیاز، ۱-۰ به پیروزی رسیدند و حالا در مادرید باید از این اندوخته دفاع کنند تا به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنند.

با این حال ترکیبی که کارلو آنچلوتی روانه میدان کرد، باعث ناامیدی هواداران شد. آنها در نیمه اول ایکس جی یا همان گل‌های قابل انتظار ۰.۰۹ را ثبت کردند که کمترین مقدار در نیمه‌های اول تیم در این فصل است.

مادریدی‌ها در دفاع هم متزلزل بودند و چند موقعیت مناسب به بازیکنان لایپزیش دادند که می‌توانست باعث شود آنها بازی را به تساوی بکشانند و صعود رئال را به خطر بیاندازند.

همین موضوع باعث نگرانی و عصبانیت هواداران حاضر در ورزشگاه شد. آنها در بیشتر دقایق بازی در نیمه اول با زدن سوت‌های متداوم به سبک بازی تیم‌شان اعتراض و خواهان ارائه بازی بهتری شدند.

به‌نظر می‌رسد این نمایش ضعیف و در پی آن سوت‌ها و اعتراضات هواداران، توجه کارلو آنچلوتی را جلب کرد زیرا او در بین دو نیمه تعویضی هجومی انجام داد و با خارج کردن ادواردو کاماوینگا از زمین، رودریگو را در خط حمله قرار داد. این تغییر سبک بازی به هجومی باعث شد که وینیسیوس در دقیقه ۶۵ رئال را به گل اول برساند. با این حال آنها خیلی زود در دقیقه ۶۹ یک گل دریافت کردند و بازی به تساوی کشیده شد.