به گزارش "ورزش سه"، تساوی شب گذشته رئال مادرید و لایپزیش با یک اقدام جنجالی از سوی وینیسیوس جونیور همراه شد که واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت.

رئال مادرید در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان لایپزیش بود و به رغم تساوی، با برتری 1-0 در بازی دور رفت راهی مرحله بعدی شد.

در ابتدای نیمه دوم این بازی بود که وینیسیوس در میانه میدان روی ویلی اوربان خطا کرد. بازیکن لایپزیش به نشانه اعتراض روی خطای وینیسیوس از زمین بلند شد که ستاره برزیلی رئال این‌بار دستانش را دور گردن بازیکن حریف حلقه کرد و او را به سمت زمین هل داد.

1998713

درحالی‌که همه انتظار اخراج وینیسیوس را داشتند اما داور در نهایت با کارت زرد او را جریمه کرد که در پایان بازی به شدت مورد انتقاد بازیکن لایپزیش قرار گرفت.

ویلی اوربان پس از بازی به اسکای اسپورت گفت: "داوران جرأت این را ندارند که چنین بازیکنانی را از زمین اخراج کنند. او با دو دستش گردن من را گرفت، این بی‌احترامی است."

همینطور بنیامین هنریکس، دیگر بازیکن لایپزیش،‌ در مورد این صحنه گفت: "اگر یکی از بازیکنان ما به گردن بازیکن رئال مادرید ضربه می‌زد، صد درصد اخراج می‌شد."