به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای النصر و رونالدو خوب پیش نمی رود. پس از تساوی عجیب 4 – 4 برابر الحزم و شکست یک بر صفر مقابل العین در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا زردپوشان شهر ریاض یک مسابقه دیگر را با ناکامی به پایان رساندند.

در دیداری از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، النصر در استادیوم خانگی خود میزبان الرائد بود. میهمان روی اشتباه محمد آل فتیل از سمت چپ به حرکت درآمد که پاس تاوارس به کریم برکاوی رسید و او گل نخست را به ثمر رساند.

1999013

النصر در دقیقه 24 موفق شد گل تساوی را وارد دروازه حریف کند. ارسال بروزوویچ در تیر دوم به رونالدو رسید که شوت روی پای او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت أیمن یحیی موفق به گلزنی شد و بازی را یک – یک کرد.

1999016

در همان ثانیه های ابتدایی شروع نیمه دوم، الرائد روی یک کار تیمی تماشایی توسط محمد فوزیر به گل دوم رسید. در دقیقه 87 نیز ارسال کرنر زمینی محمد السبعی در محوطه جریمه به امیر سعیود رسید و او با یک ضربه دیدنی بیرون پا، گل سوم را به ثمر رساند.

1999017

در نهایت این بازی با پیروزی سه بر یک الرائد به پایان رسید. در صورتی که الهلال در بازی امروز مقابل الریاض برنده از زمین خارج شود، اختلاف آنها با النصر به عدد 12 می‌رسد که این می‌تواند به معنای تمام شدن شانس قهرمانی برای زردپوشان ریاض باشد.