به گزارش "ورزش سه"، النصر پرستاره روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. آنها در بازی امشبشان مقابل الرائد در حضور ستاره‌های تیم، یعنی آیمریک لاپورت، الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو، با نتیجه ۳-۱ مغلوب شدند.

این دومین شکست پیاپی النصر بود. آنها دوشنبه گذشته هم در دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خانه العین، با یک گل برابر این تیم شکست خوردند تا در خطر حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

با شکست امشب برابر الرائد، وضعیت آنها در جدول لیگ عربستان هم وخیم‌تر شد. زردپوشان با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال ۶۲ امتیازی، ۵۳ امتیاز دارند و در رتبه دوم قرار گرفته‌اند.

1999048

در حال حاضر انتقادات از لوئیز کاسترو، سرمربی تیم، به اوج رسیده است. هواداران معتقدند که ترکیب پرستاره النصر باید توانایی رقابت با الهلال برای قهرمانی را داشته باشد و در لیگ قهرمانان آسیا هم به مراحل پایانی برسد. اولین دستاورد دور از دسترس است و دومی با شکست برابر العین در خطر قرار گرفته است.

حالا‌ خبرهای منتشرشده از عربستان حکایت از دادن اولتیماتوم به کاسترو دارند. مدیران النصر به سرمربی پرتغالی تیمشان اطلاع داده‌اند که بازی برگشت مقابل العین آخرین فرصت او برای بازگرداندن تیم به مسیر پیروزی است.