به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه غروب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم بوندسلیگا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی ماینتس به میدان برود. 

آنها این هفته موفق شدند در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی لاتزیو با سه گل به پیروزی برسند و حالا به نظر می‌رسد که از انگیزه و روحیه بیشتری برای ادامه مسابقات این فصل برخوردار هستند. 

هرچند شرایط آنها در بوندسلیگا متفاوت است و فاصله با بایرلورکوزن بیشتر از حد انتظار شده اما تلاش آنها برای رسیدن به صدر جدول با امیدواری به لغزش شاگردان ژابی آلونسو در هفته‌های باقی مانده تا پایان این مسابقات همچنان ادامه خواهد داشت. 

توخل تمام تلاشش را برای انگیزه دادن به بازیکنانش به کار گرفته است و همین روند باعث شد که در سخنرانی پیش از بازی برابر لاتزیو در رختکن لگدی به جعبه‌ای بزند و انگشت پایش را بشکند و حالا در نشست خبری پیش از بازی فردا، پایش را که در کفشی مخصوص بود به حاضران نشان داد. 

1999141

او در اکثر دقایق بازی برابر لاتزیو روی نیمکت نشست چون از شدت درد نمی‌توانست سر پا باشد و پس از پایان بازی هم در حالی ورزشگاه را ترک کرد که لنگان لنگان راه می‌رفت.