به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در روزی که دو گل عجیب مقابل فولاد دریافت کرده بود در نهایت با یک برد شیرین به استقبال دربی رفت.

پرسپولیس در این فصل تنها در دیدار با استقلال خوزستان دو گل دریافت کرده بود اما مقابل دیگر نماینده شهر اهواز چنین اتفاقی را تجربه کرد.

البته هر دو گلی که سرخ‌ها در آن مسابقه دریافت کردند با اشتباهات عجیب بیرانوند و خط دفاعی به دست آمد.

در  هفته‌ای که اشتباهات دروازه‌بان‌های لیگ برتر به شکل عجیب و آزاردهنده‌ای زیاد از حد بود بیرانوند ملی پوش هم دوبار مقابل فولاد اشتباه کرد تا تیمش در پایان نیمه نخست بازنده به رختکن برود.

بیرو ابتدا در دقیقه 11 نتوانست ارسال زمینی موسی موسی کولی بالی را مهار کند و در دقیقه 42 هم به خاطر ناهماهنگی با فرشاد فرجی و خروج بی موقع دروازه‌اش را باز شده دید.

1999321

با وجود این اشتباهات بیرو در پایان مسابقه از سوی هواداران پرسپولیس  بشدت تشویق شد تا قبل از دربی روح و روانش بهم نریزد. بیرو خوش شانس بود که تیمش در این بازی پیروز شد تا اشتباهاتش مثل بازی در اراک کشنده نباشد اما هواداران پرسپولیس که  در تمام این سال‌ها درخشش بیرو را در ترکیب تیمشان دیده‌اند و می‌دانند با فرم خوب او شانس زیادی برای پیروزی در دربی و پیش رفتن به سمت قهرمانی بعدی دارند از شماره یک خود حمایت کردند.

بیرانوند هم در جواب این حمایت‌های تماشاگران واکنش مثبتی نشان داد و از آنها تقدیر کرد و به نشانه عذرخواهی و تشکر سرش را پایین گرفت و برایشان دست تکان داد.