به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست در یک دیدار سخت خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. تک گل شاگردان نکونام در این بازی را گوستاوو بلانکو به ثمر رساند.

حمیدرضا رجبی دستیار نکونام در پایان این بازی و در میکسدزون استادیوم غدیر اهواز به خبرنگار ورزش سه گفت: فکر می‌کنم در نیمه اول کاملاً بازی تحت کنترل ما بود و یک فوتبال مالکانه را به نمایش گذاشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم. حریف چشم به ضد حملات داشت که خوشبختانه در این مورد نیز در خط دفاعی و بخش هافبک هوشیار بودیم و موقعیتی را به استقلال خوزستان ندادیم و خودمان صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم در نیمه دوم با توجه به تغییر سیستمی که تیم حریف داد، شرایط را برای خودشان بهتر کردند. فکر می‌کنم آنها بازی بهتری ارائه دادند و ما هم روی ضد حملات چند موقعیت خوب داشتیم. فکر می‌کنم در ۱۵ دقیقه پایانی، به خاطر بازی مستقیمی که استقلال خوزستان ارائه داد و اینکه ۵ نفر از بازیکنان ما سه کارته بودند، کمی محتاط بازی کردیم و روی همین بازی‌های مستقیم، چند موقعیت نصف نیمه گیر حریف آمد.

رجبی در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که با شور و شوق فراوانی تیم ما را تشویق کردند. فکر می‌کنم اهواز شهر دوم استقلال است و ما ممنون این هواداران هستیم. امیدوارم که در همه جای ایران هواداران بیایند و از تیم ما حمایت کنند. ما یازده فینال داریم و در تمامی آنها باید برای پیروزی تلاش کنیم.