به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخ‌پوشان و البته در زمین بی طرف به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نکته مهم اینکه هنوز تکلیف شهر میزبان این بازی مشخص نشده اما حمید مطهری مربی سرخ‌پوشان و علیرضا اشرف مدیر رسانه این تیم، در این خصوص اظهارنظر کردند.

مطهری اعلام کرد که باتوجه به کیفیت چمن مطلوب ورزشگاه امام رضا، پرسپولیس خواستار میزبانی در این ورزشگاه است و از طرف دیگر علیرضا اشرف تاکید کرد که قرمزها قصد دارند از تماشاگران خود در ورزشگاه بهره ببرند.

همچنین مدیررسانه پرسپولیس ‌ورزشگاه امام رضا مشهد را تنها گزینه باشگاه برای میزبانی قلمداد کرد.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به اینکه در هفته بیست و هفتم فجرسپاسی و نساجی به‌عنوان دو تیمی که قصد استفاده از این ورزشگاه در بازی خانگی خود را دارد، میزبان نیستند، پرسپولیس از این نظر با مشکلی مواجه نخواهد بود. اما مسئله اصلی ورود تماشاگران است.

چند روز پیش مسئولان مشهدی اعلام کردند که باشگاه پرسپولیس هنوز نامه نگاری برای حضور در این ورزشگاه نداشته است. از طرف دیگر اتفاقات بازی ایران و لبنان سبب شده تا ورود تماشاگران به ورزشگاه با حساسیت‌هایی همراه باشد.

بنابراین باید در روزهای آینده منتظر ماند و دید نتیجه استعلام باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود. در غیر این‌صورت نیز یحیی گل‌محمدی تصمیم نهایی را در مورد ورزشگاه میزبان خواهد گرفت.