به گزارش ورزش سه، در این هفته از لیگ عربستان، الهلال در ادامه روزهای خوبش موفق شد با نتیجه سه بر یک الریاض را شکست دهد و این نتیجه در شرایطی به دست آمد که علی البلیهی در آغاز نیمه دوم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و همین نتیجه باعث شد تا الهلال از آرمانی مد نظرش فاصله بگیرد اما آنها موفق شدند در ادامه به پیروزی برسند. اگر بازیکنان الهلال از زدن ۲ گل دیگر ناکام می‌ماندند، رکورد ۲۶ برد متوالی الهلال متوقف می‌شد و این موضوع بسیار برای ژرژ ژسوس حائز اهمیت بود.

ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی الهلال در تمرینات با شیوه جالبی علی البلیهی را تنبیه کرد؛ در زمانی که بازیکنان الهلال برای تمرینات وارد کمپ شدند، با ژرژ ژسوس شروع به دست دادن کردند اما او وانمود می‌کرد که البلیهی را ندیده است!

پیش از علی البلیهی، عبدالله الحمدان به سمت ژسوس رفت و او با مهاجم تیمش دست داد اما تا مدافع تیمش را دید، نگاهش رو به آسمان بود و وانمود کرد متوجه حضور البلیهی نشده است.

1999870
1999871
1999872

البته مدافع عربستانی‌ها به صورت متوجه سرمربی باتجربه خودشان شد و یکدیگر را در آغوش گرفتند. علی البلیهی در تمام دوران بازیگری خود تنها ۲ گل به خودی ثبت کرده که هر دو گل در دوران حضور ژرژ ژسوس بود و گل به خودی قبلی او در سال ۲۰۱۹، برابر فلامینگو در جام باشگاه‌های جهان به ثمر رسید که موجب حذف آبی‌ها شد.

الهلال حالا با ۲۷ برد متوالی در تمام رقابت‌ها به یک رکورد قابل توجه است یافته و همچنین در جدول لیگ عربستان با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به النصر، به عنوان صدرنشین این لیگ پیشتاز است.