به گزارش “ورزش سه”، آمار و ارقام علیه سرمربی تیم فوتبال پیکان سخن می‌گفت و طی یکی، دو هفته گذشته این موضوع در فضای مجازی و رسانه‌ای به شدت بزرگنمایی شد که رضا عنایتی حدود 620 روز است که نتوانسته هیچ تیمی را در لیگ برتر شکست دهد.

این آمار چندان قابل استناد نیست زیرا عنایتی حدود 450 روز از این 620 روز اصلا در لیگ برتر تیم نداشت که بخواهد برنده یک بازی باشد اما پیروزی مقابل سپاهان، تمام روزشمارها علیه این مربی جوان را خاموش کرد.

2000196

آمارها می‎‌گوید عنایتی که هنوز رکورد بیشترین گل زده در تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد و به این زودی، هیچ مهاجمی نمی‌تواند به رکوردش نزدیک شود، تحولی بزرگ در پیکان به وجود آورده و بعد از بازی مقابل استقلال، هیچ شکستی در کارنامه‌اش ثبت نشده است. او در این مدت، دو فینال ته‌جدولی با نساجی و صنعت نفت داشت و دوبازی خارج از خانه مقابل مدعیانی مثل گل‌گهر و سپاهان را تجربه کرد که مجموعا از این 4 بازی 6 امتیاز گرفت.

این موضوع در کنار فوتبال روان و تهاجمی که تیمش ارائه می‌دهد، نشان از تحول در پیکان دارد هر چند این تیم هنوز در دایره خطر ایستاده و اگر این روند لطمه‌ای ببیند، کار عنایتی و شاگردانش سخت و دشوار می‌شود.

عکاس: حامد عراقی