به گزارش "ورزش سه"، نساجی وضعیت خوبی را در جدول سپری نمی‌کند. ۱۹ بازی و تنها ۱۲ امتیاز حاصل کار نماینده محبوب مازندران با سه سرمربی در ۱۹ هفته گذشته است. تیمی که برای آسیا بسته شده بود حالا برای از دست ندادن سهمیه لیگ برتری خود تلاش می‌کند.

نساجی قعر جدول است، اما هواداران این تیم امیدوار هستند، "امید شهر خسته" ققنوس‌وار گرد و خاک انتهای جدول را از پیکر خود بتکاند و با ماندن در لیگ، برنامه تازه‌‌ای برای فصل آینده بریزند‌.

2000438

به همین منظور هواداران این تیم متحد شدند تا از ساکت الهامی که پیش‌تر هم نتایج خوبی با نساجی گرفته بود حمایت کنند‌. امروز نخستین تمرین نساجی زیر نظر ساکت الهامی در قائمشهر همراه شد و ورود تماشاگران نیز آزاد بود‌.

2000439

هواداران نساجی استقبال خوبی کردند و جو ورزشگاه وطنی بسیار مثبت بود. آنها با تشویق ساکت الهامی و روحیه دادن به او لبخند را بر لب این سرمربی آوردند که دو هفته سختی را سپری کرده بود. هواداران همچنین علیرضا رضایی که گل بدی در آبادان خورده بود را بخشیدند و با تشویق او به این گلر نیز روحیه دادند.

2000435

تمرین نساجی در خانه باعث شد بازیکنان حال و هوای متفاوتی را تجربه کنند و با روحیه آماده بازی با شمس آذر قزوین بشوند. الهامی نمی‌خواهد حتی یک امتیاز هم از این ورزشگاه در این بازی خارج شود و دنبال نخستین پیروزی فصلش با نساجی است.

2000437

عکس‌ها: معین نادری