به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفتند. آنها با اینکه گل اول را به ثمر رساندند اما پیش از پایان نیمه اول گل مساوی را دریافت کردند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند و توانستند با به ثمر رساندن دو گل، به برد ۳-۲ برسند.

ویدئو: 327132

بازی پایاپای آغاز شد اما این آبی‌ها بودند که در دقیقه ۶ به گل اول رسیدند. روی شوت کول پالمر توپ در مسیر رسیدن به دروازه به جکسون رسید و او موفق شد دروازه مهمان را باز کند.

2000556

در ادامه نیمه اول بازی به شکل خسته‌کننده‌ای دنبال شد و به شکل عجیبی هیچکدام از دو تیم توان موقعیت‌سازی را نداشتند. در ادامه مصدومیت آنتونی گوردون و تعویض او در دقیقه ۳۶ مهم‌ترین اتفاق بازی تا دقایق پایانی نیمه اول بود.

در دقیقه ۴۳ الکساندر ایساک در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و در لبه محوطه جریمه ضربه‌اش را به سمت راست دروازه زد و گل مساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن نرود.

2000555

در نیمه دوم هم بازی در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۵۷ کول پالمر با شوتی خارج از محوطه به سمت راست دروازه، دوباره برتری را به تیمش هدیه داد.

2000557

پس از این گل نوبت به نیوکسل رسید که رویکردی هجومی به خود بگیرد. با این حال اما مدافعان چلسی به خوبی ظاهر شدند و ضربه سر دن برن در دقیقه ۶۷ که با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت از معدود موقعیت‌های مهمان بود.

در ادامه دوباره سرعت بازی کم شد و دو تیم در خلق موقعیت عاجز بودند. در دقیقه ۷۶ مودریک در لبه محوطه به توپ رسید و سپس با ورود به باکس و دریبل دروازه‌بان، توپ را به تور چسباند و اختلاف را افزایش داد.

2000558

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی این دیدار آبی‌ها به خوبی بازی را مدیریت کردند و با پاس دادن مداوم توپ به یکدیگر قصد حفظ نتیجه را داشتند. نیوکسل در دقیقه ۸۹ موفق شد روی شوت محکم مورفی در سمت راست محوطه به گل دوم برسد.

با این حال اما گل مورفی برای تغییر سرنوشت بازی کافی نبود و شاگردان پوچتینو ۳-۲ تیم ادی هاو را شکست دادند. چلسی با این برد ۳۹ امتیازی شد و با یک بازی و یک امتیاز کمتر از نیوکسل رده دهمی، در رتبه یازدهم ماند.