به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در سه بازی گذشته 7 گل مقابل گل‌گهر سیرجان، صنعت نفت و سپاهان به ثمر رسانده و این آمار فقط 2 گل کمتر از تعداد گل‌هایی است که در نیم فصل نخست به ثمر رسانده بود و آمار هجومی فوق‌العاده‌ای را همراه با رضا عنایتی ثبت کرده است.

2 گل مقابل گل‌گهر سیرجان و 3 گل مقابل سپاهان که هر دو تیم از بالانشین‌های لیگ برتر هستند و مهره‌های تاثیرگذاری در ترکیب خود دارند نشان می‌دهد که عملکرد هجومی آنها اتفاقی نبوده و رویکرد هجومی خوبی در نیم فصل دوم پیش گرفته‌اند.

پیروزی سه بر دو مقابل سپاهان این تیم را در شرایط روحی خوبی قرار داده و با انگیزه و اعتماد به نفس کافی میزبان ملوان خواهند بود و بازی جذابی را مقابل تیم آماده و شگفتی‌ساز ملوان برگزار خواهند کرد.

ملوان با 14 گل خورده یکی از بهترین تیم‌های دفاعی است که بعد از استقلال، تراکتور، پرسپولیس و گل‌گهر بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و ساختار دفاعی تیم مهدی تارتار به شکلی است که در طول فصل دو مرتبه مقابل سپاهان و شمس آذر بیش از دو گل دریافت کرده و هشتمین هفته است که نهایتا یک گل دریافت کرده است و پیکان برای ادامه روند گلزنی مقابل این تیم سرسخت کار سختی خواهد داشت.

پیکان با پیروزی هفته گذشته مقابل سپاهان فاصله قابل توجهی با قعر جدول گرفت و در صورت کسب 3 امتیاز دیگر پتانسیل این را دارد تا رتبه دهم پیشروی کند و تا حدود زیادی از منطقه خطر دور شود و ادامه فصل را با شرایط متفاوتی به میدان برود.

دیدار پیکان و ملوان چهارشنبه ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.