به گزارش ورزش سه، حسین حسینی دروازه‌بان استقلال پس از کلین شیت در دربی ۱۰۳ در جدال با پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگاران گفت: دربی مسلما بازی سختی است و با توجه به فشار و استرسی که هست دو تیم نمی‌توانند خوب بازی کنند. می‌خواستیم فاصله را حفظ کنیم و خدا را شکر به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

او ادامه داد: پرسپولیس اگر ۳ امتیاز بیشتر از ما بود، جلو می‌آمد تا حمله کند؟ نه! سال گذشته هم دیدیم که چگونه آنها وقت تلف می‌کردند و فاصله را حفظ کردیم، مشکل خاصی هم نیست. ما موقعیت داشتیم گل نشد، آنها هم موقعیت داشتند گل نشد!

دروازه‌بان استقلال در اشاره به تصمیمات داوری تصریح کرد: Var هست ولی اگر نبود می‌شد درباره آن صحبت کرد.

وی افزود: از آقای غلامپور تشکر می‌کنم، امسال خیلی برای من زحمت کشیدند. کلین شیت یک کار تیمی است که همه زحمت کشیدند.

حسین حسینی درباره وضعیت مدیریتی استقلال  توضیح داد: ما آنقدر مشکل داریم که جالب است، تیم‌های دیگر نصف ما مشکل ندارند اما حرف می‌زنند و گله‌مند هستند. تیم های مدعی در نیم فصل چگونه یارگیری کردند؟ همین تیم پرسپولیس یک تیم کامل بود اما مشکلات استقلال همچنان ادامه دارد. خودم هزار بار گفتم و واقعا خسته شدم از گفتنش؛ ۳۵ درصد از مطالبات فصل قبل مانده و من از باشگاه خواهش ویژه دارم که تمام تلاشش را بکند چون این ۵ درصد به درد بازیکنان ما نمی‌خورد. آخر سال هست و بازی ما یکشنبه است و واریزی هم که شنبه، امیدوار هستم این واریزی آخر سالی به تیم اسیب نزند.