به گزارش "ورزش سه"، فصل مطابق میل بایرن مونیخ پیش نمی‌رود. بایر لورکوزن با رهبری ژابی آلونسو با اختلافی ۱۰ امتیازی صدرنشین بوندسلیگاست و با ادامه این روند می‌تواند پس از سال‌ها، مقام قهرمانی بوندسلیگا را از بایرن مونیخ بگیرد.

باواریایی‌ها در این فصل مشکلات زیادی داشته‌اند اما چیزی که بیشتر از همه موارد واضح و آشکار بوده، عملکرد ضعیف این تیم در خط دفاع است. در جدیدترین ادعاها در مورد این مشکل، کلاوس اوگنتالر حرف‌های قابل توجهی زده است.

او در گفت‌وگو با فیلیپ کسلر، خبرنگار نزدیک به بایرن، گفت:«وقتی اوپامکانو و کیم در دفاع میانی با هم بازی کردند، می‌توانستید توانایی‌های فردی آنها را ببینند. اما آنها فاقد چیزی بودند که یک خط دفاع خوب را ایجاد می‌کند: هماهنگی. عملکرد دفاعی مقابل لاتزیو و ماینتس بسیار بهتر بود. نمی.دانم این فقط به خاطر دلیخت و دایر است یا نه. ارتباط کیم و اوپامکانو باید با همدیگر بهتر شود.

2001198

از نظر برقراری ارتباطی، کار کیم چندان آسان نیست. او از کره جنوبی می‌آید، از چین به ترکیه رفته، سپس از آنجا به ایتالیا و تابستان گذشته به مونیخ نقل مکان کرد. او باید هر بار یک زبان جدید یاد می‌گرفت. شما نباید این مسئله را دست‌کم بگیرید.

سوال بزرگی که به ذهن خطور می‌کند این است که رهبر دفاع کیست؟ فکر می‌کردم اوپامکانو می‌تواند رهبر باشد. او همه چیز دارد، در هوا قدرتمند است، در تکل‌ها هم سریع و قوی است. اما همیشه بعد از اشتباهاتی که منجر به موقعیت برای حریف و گلزنی می‌شود مورد انتقاد زیادی قرار می‌گیرد.

همانطور که گفتم معتقدم این اشتباهات ارتباط زیادی با خود بازیکنان ندارد. هماهنگی و ترکیب ثابتی برای خط دفاع وجود ندارد و همین باعث ایجاد ناهماهنگی شده است.